2015. január 26., hétfő

More&More elegáns lenvászon nadrág 38 - Jelenlegi ára: 1 490 Ft

 
 
More&More márkájú elegáns hosszú, egyenes vászonnadrág eladó.  Vékony ezüstcérna fut végig az anyagon, szuper nőies!
Nagyon jól kihasználható a nadrág, munkába tökéletes, de egy dögös felsővel akar alkalmi nadrágként is megállja a helyét. Én nagyon szerettem, de már jó pár éve nem vettem fel, mert nem dolgozom. 2 kisgyerekkel otthon lévő anyukának nem túl praktikus: ) Még évekkel ezelőtt Finnországban a híres Stockmann áruházban vettem.
Ezt a nadrágot én mindig magassarkúval hordtam, egyébként hosszú lenne nekem.
Beleírt méret 38-as, anyagösszetétel: 68% len, 30% pamut, 2% mtf – a metál csíkokban.
A terméket a banki átutalás megérkezése után 3 napon belül postázom.
Székesfehérváron személyes átvétel is megoldható.
Ha 5 vagy ennél több terméket vásárolsz nálam, én állom a postát!  
 ***  
Folyamatosan töltök fel USA-ban és Skandináviában vásárolt új és általunk már használt/kinőtt gyerek- és felnőtt ruhákat és cipőket. Mivel most nem dolgozom, sok munkába, irodába hordható ruhát, cipőt töltök föl. Érdemes hozzám benézni!   
Igyekszem a termékekről részletes leírást adni, kérésre mérek is.  
Bármelyik kérdésre szívesen válaszolok!



Jelenlegi ára: 1 490 Ft

Az aukció vége: 2015-02-15 18:45
. More&More elegáns lenvászon nadrág 38 - Jelenlegi ára: 1 490 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése