2015. május 24., vasárnap

Pc alkatrész mega csomag - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Úgy döntöttem, hogy nem tárolom tovább az alkatrészeimet... Mindent egyben eladok!
Íme a lista mi van a csomagban:
-3db alaplap... HP 775 tokozással meg asszem 2, 8GHz procival (JÓ), Asus P5 gc mx 1333 Alaplap (nem teszelt) , valami intel lap s478 foglalattal+ 2GHz proci (asszem működött)
4 ATX táp (300-450w-ig)
1 cd-rw, 1 dvd-rom, 1 dvd-rw
intel 370-es foglalatú proci 3 db (asszem jók)
intel 775 proci 2 db (jó)
Ram modulok... sd, ddr1, ddr2 vegyesen 16db asszem jók de nem biztos hogy mind.... )
IDE hdd: Wd, maxtor, samsung, fujitsu 20-200Gb-ig 10 db
SATA hdd Wd, seagate, samsung, hitachi 80-500Gb-ig (a winyók között akadnak "rosszak" is de szakértő kezek tudnak mit kezdeni vele. )
usb-s beépíthető kártyaolvasó (jó)
2db pci foglalatú usb bővítőkártya (jó)
4db pci háló kártya (amelyiket 2-t használtam az jó a többit nem teszteletem... )
1db scsi bővítőkártya (lövésem sincs hogyan lett.... : -) tesztelni sem tudtam... )
1db tv tuner kártya +3db távirányító (nem tudom melyik a sajátja) (jó)
1db pci vga (valami ati rage)
4db agp vga (ati, nvidia, s3 vegyesen... )
3db pci-e vga (NVIDIA GeForce 7300 GT /GV-NX73T256P-RH/-szerintem ez rosz... , ATI Radeon HD 2400 XT /GV-RX24T256H /-ezt még használtam asszem jó , Radeon HD 4850/GV-R485-512H-B/ (ezt is használtam! Ez tutira jó csak egy ventit kell szerelni rá... )
Nézzük mi van még? :
ide, fdd kábelek sacc két marékra való
cpu, chipset, vga hűtőbordák ventillátorok sacc 20-25 db
alaplapi csatlakozók, molex kábelek, házakból kibontott előlapi usb és hang csatik, rendszerhangszórók, 5. 25-ös fedlapok, alaplapi kivezetések fedlapjai, tápkábelek, 4db billentyüzet, egér....
Ja meg 3db laptop... (NEC, ACER, COMPAQ) (ne kérdezd hogy mi van bennük! Nem tudom! Szinte semmit nem tudok róluk.... )
3db ház (egyik másik oldallapilag "kicsit" hiányos... : -) )
LG 1915s Monitor táphibás. Samsung 957 mb-s monitor (ez viszont tökéletes)
... és a lista nem teljes... : -) Szerintem még találok cuccokat csak rohadtul nem akarom már tárolni őket...
A Cuccok mennyiségét tekintve a személyes átvételt preferálnám... De nyitott vagyok mindenre!
Az itt leírt dolgokat EGYBEN szeretném eladni... Ne is kérd hogy ezt vagy azt tegyem fel külön aukcióra...
Ja és cserélgetni sem szeretnék.... De az ajánlatokat azért meghallgatom... : -)


Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Az aukció vége: 2015-05-30 15:43
. Pc alkatrész mega csomag - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése